Working Papers

Main content

Multi-day activity models: An extension of the MultiAgent Transport Simulation (MATSim).
Sergio A. Ordóñez Medina
Arbeitsberichte Verkehrs- und Raumplanung, (2016) Zürich: IVT, ETH Zürich.
Walkability and pedestrian route choice.
Alexander Erath, Michael A.B. van Eggermond, Sergio A. Ordóñez Medina, and Kay W. Axhausen
Arbeitsberichte Verkehrs- und Raumplanung, (2016) Zürich: IVT, ETH Zürich.
Introducing the pedestrian accessibility tool (PAT): Open source GIS-based walkability analysis.
Alexander L. Erath, Michael A.B. van Eggermond, and Sergio A. Ordóñez Medina
Arbeitsberichte Verkehrs- und Raumplanung, (2016) Zürich: IVT, ETH Zürich.
Simulation of autonomous taxis in a multi-modal traffic scenario with dynamic demand.
Sebastian Hörl, Alexander Erath, and Kay W. Axhausen
Arbeitsberichte Verkehrs- und Raumplanung, (2016) Zürich: IVT, ETH Zürich.
Transit network design problem: An expansion of the route generation algorithm.
Iran Khanzad, Seyedehsan Seyedabrishami, Mohsen Nazemi, and Amirali Zarrinmehr
Arbeitsberichte Verkehrs- und Raumplanung, (2016) Zürich: IVT, ETH Zürich.
Enriched Sioux Falls Scenario with Dynamic and Disaggregate Demand.
Artem Chakirov, and Pieter J. Fourie
Arbeitsberichte Verkehrs- und Raumplanung, (2014) Zürich: IVT, ETH Zürich.
Reconstructing bus vehicle trajectories from transit smart-card data.
Pieter J. Fourie
Working paper, (2014) Singapore: Singapore ETH Centre, Future Cities Laboratory.
Characterizing multimodal transfer time using smart card data. The effect of time, passenger age, crowdedness and collective pressure.
Lijun Sun, Jian Gang Jin, Der-Horng Lee, and Kay W. Axhausen
Arbeitsberichte Raum- und Verkehrsplanung, (2014) Zürich: ETH Zürich, Institut für Verkehrsplanung, Transporttechnik, Strassen- und Eisenbahnbau.
New dynamic events-based public transport router for agent-based simulations.
Sergio A. Ordóñez Medina, and Alexander Erath
Arbeitsberichte Verkehrs- und Raumplanung, (2013) Zürich: ETH Zürich, Institut für Verkehrsplanung, Transporttechnik, Strassen- und Eisenbahnbau.
Designing a demand responsive timetable for MRT services.
Lijun Sun, Jian Gang Jin, Der-Horng Lee, and Alexander Erath
Arbeitsberichte Verkehrs- und Raumplanung, (2012) Zürich: Eidgenössische Technische HochschuleZürich, IVT, Institute for Transport Planning and Systems.
 
 
Page URL: http://www.fcl.ethz.ch/Publications/working-papers.html
Wed Jun 28 12:38:55 CEST 2017
© 2017 Eidgenössische Technische Hochschule Zürich